Huiskamerbijeenkomsten voor vrouwen over seksualiteit

  • HappylifeNU

    Huiskamer ontmoetingen voor vrouwen die met elkaar willen praten over hun seksleven.

    Doel: ervaringen en kennis op het gebied van seksualiteit met elkaar delen en van elkaar te leren.

    Elke 1 en 3e woensdagavond van 19:30 tot 22:00u. Start 18-1-2012.

    Adres: in de huiskamer van Marjanne Hurks in de Elzenhof 22, Zoeterwoude-Rijndijk.

    Meer info op www.HappylifeNU.nl of bel Marjanne op 071-5894446. of 06-26194050.

    Waarom?

    Ruim 75% van de mensen vindt dat seks een belangrijk onderdeel is van hun leven, maar waarom het seksleven zo onbevredigend kan zijn wordt vaak niet onderzocht en besproken.

    Daarom organiseer ik laagdrempelige bijeenkomsten in mijn huiskamer om vrouwen de gelegenheid te geven met elkaar onze seksuele kennis te delen. Door er open over te praten werkt dat helend en kunnen onwetendheid, maar ook schuld, schaamte, onzekerheid en taboes doorbroken worden.

    Investering: 15 euro per keer en je mag gratis een andere vrouw meenemen.

    Ik zie je/jullie graag.

    Marjanne

  • Levensvraag65

    Hallo Marianne

    Ik ben nog op zoek voor onze hulpverleninglijn naar een persoon die deze theorie en het sexuele vlak kan uitdragen met mensen te kunnen helpen en ondersteunen met al hun vragen

    is dit misschien iets voor jou?

    kijk maar eens rustig op onze site

    Graag hoor ik een reactie

    Groet Eva

    Online hulpverlening